Monday, March 16, 2009

tiDakkkkkkkkkkkk~~



tidak!!!

tidak dan tidak...


tidak lagi....

mengapa tidak???

aku pun tidak tau mengapa?


tidak!!!

oh tidakkk!!!!!

aku tidak mahu tidak...

tidak ada ke lg ruang utk tidak di situ???

ada?? tidak ada?? ada?? tidak ada??


tidak!!!


tidak betol ke aku??

atau aku tidak sihat??

tidak,tidak,tidak.....

no,no,no....

okay je....

tidak demam..

tidak sakit...

sihat wal afiat~~


tidak!!!


tidak!aku tidak boleh tidak percaya!

mesti trime...

mane boleh tidak...

believe it or not??

believe it!!!


tidak!!!

hm..udah-udah lah tidak...

ia kan saja...

tidak! mentadak bukan mentadu...

mmg la...mentadak mentadu...


mereng!![hahahahaha]

dh la...


aku tidak mahu mrapu lagi...

ltih wei....

tidak baek untuk kesihatan...

tidak sama sekali!!...



****ape ni????hm,renung2kn n pk2kn...jgn bilang TIDAK!! tp ktakan TIDAK kpd rokok!!***

oraittttttttttttt ^.^
0 comments Links to this post

Monday, March 9, 2009

testing..testing...haluuu...

test..test...1 2 3...test...testing..haluu...
halluuu..botet di sini...
hahahahhhahhahah :P
test...1st time ni wt blog!
fuh!!nerves sngguh...hahaha...tak pcaye plok ak dpt buat blog ni akhirnya!
unbelievable!!...kuang3
di kesempatan ni,ptama mula awal pertama..
aku nak ucap trime kasih kt kawan ak yang tolong ak wt blog ni..
kt hanim yang creat sparuh blog ak ni...
kt aya yang ajar aku plih background blog ni(wlaupn huduh..)
hahahahaha..
n xlupe juge kat rumate ak,mctie yang setia tman ak wt blog ni..
adushh...sebuk la ko...
so,ni je kut utk pmulaan mlangkah ke dunia baru-alam blog..
hahahahahhaahahahahahha~~

p/s:mctie, jgn sedey ea xleh mnyebuk kt blok aku..
ada ke patut nk buat citer kt blog aku!!
xpatut2...xxxxx!!!
:)
Newer Posts Home