Monday, March 16, 2009

tiDakkkkkkkkkkkk~~



tidak!!!

tidak dan tidak...


tidak lagi....

mengapa tidak???

aku pun tidak tau mengapa?


tidak!!!

oh tidakkk!!!!!

aku tidak mahu tidak...

tidak ada ke lg ruang utk tidak di situ???

ada?? tidak ada?? ada?? tidak ada??


tidak!!!


tidak betol ke aku??

atau aku tidak sihat??

tidak,tidak,tidak.....

no,no,no....

okay je....

tidak demam..

tidak sakit...

sihat wal afiat~~


tidak!!!


tidak!aku tidak boleh tidak percaya!

mesti trime...

mane boleh tidak...

believe it or not??

believe it!!!


tidak!!!

hm..udah-udah lah tidak...

ia kan saja...

tidak! mentadak bukan mentadu...

mmg la...mentadak mentadu...


mereng!![hahahahaha]

dh la...


aku tidak mahu mrapu lagi...

ltih wei....

tidak baek untuk kesihatan...

tidak sama sekali!!...



****ape ni????hm,renung2kn n pk2kn...jgn bilang TIDAK!! tp ktakan TIDAK kpd rokok!!***

oraittttttttttttt ^.^

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home