Monday, June 21, 2010

kasihan dia~~

tip top tip top ujan da turun...

cian.dia.
sapa?
abang.saya.
kenapa?
hm.kne.maen.bola.tgah.ujan.
so?
ye.la. malam.ni.mesti.dia.demam.+sakit.kelapa.+selsema.
cian.dia.
tp.apakan.daya.itu.tugasnya.
awak ada abang kah?
hm.......



kalo.saya.kata.dalam.gambar.di.atas.tu.abang.saya,kamu.pecaya?



hahahahahahaha.saya tau xkan pcaya..org itu x mungkin abgku.hm..ape yg pntg pd tanggal semalam, dia dpt jg sumbat goal utk portugal. lalalalalalala~





p/s:sj..nk update b.l.o.g...hukhukhuk.. btw, happy belated AYAH's day to ZAKARIA ibni Ibrahim n suma yg bergelar bapa dan sewaktu dgnnya.. (bapa ayam tak termasuk yept!)

model:ayah saya dan saya

lokasi: kfc bandar bawah tasik

solekan: sendiri

juru gambar: kakak saya aka norhasila zakaria

kata2:ayah saya buat2 macho..ktanya,gmbar candid nmpk macho.sbb tu dia tak tgk camera..hep elleh~

sekian,wassalam~ updated!

No comments:

Post a Comment