Thursday, April 23, 2009

2 messages received [selamat jalan sahabat....]

2 mesagges received...from naseer n ayah.. aku pn bke la fon ak..tekan..view-ayah..ak bke msg dr ayah dlu r..ane tau kot2 ada something special.. 
Ayah..**april 2009 4.27pm
Ayah nak msuk duit esok.. bsn or maybank? Hntar no. akaun...
Dlm ati aku...Wah!!skenye aku! Yeyeaaayy ayah nak bank in duit! Yes3!!! Sayang ayah..bajet..ble dpt duit sayang r..huhuhu..xda la..aku sntiasa sayang mak ayah aku la...
Owh..lpe..ada satu msg lg ak blum bce.. from naseer
Naseer ** april 2009 4.18pm
Salam...mijan xdop dh..die xcident pg td..sabor ea.. al-fatehah ..serah sruh oyak..gtaw kt org laen jg..
YA ALLAH! Kawan aku!!!inna lillahiwainnailaihirajiun.. mijan xda dh!!
Ttiba aku rase mata aku basah..aku nangis..sedey...xsangka cpt gni mijan tinggal kitorang...ingat plok arwah kawan baek mijan dlu pn pergi tnpa sbrg pesan pn...yen..nazren..die pergi dlm tido..snang sangat Allah nk amek ape yg Dia bg kt kte...[sedey]
“kenape?nape nangis ni? ”kwn aku Nampak aku nangis..mase tu kami kt masjid..masjid UIAM..bru lpas solat asar..mase tu kami ada program..... 
“kawan aku....”tu je aku mampu luahkn...
“knape?nape ngan kwn mu?” Tanya mc tie[kwn aku] ...fatin hulur tisu kt ak..
“kwn ak..die xda dh..xcident pg td..”[sedey weii] aku nangis lg...
“Sabar la...”pkatan ni kuar dr mlut kwn ak..pkataan yg bese dikuarkan bile satu musibah menimpa..huhuhu....
Ttiba aku tpikir...knape la sume org yg dkt ngn aku pergi tanpa dsangka..
Aku tkut...aku..............hwarghhhhhh~~~~ astaugfirullah hal a’zim..
Ya ALLAH smoga roh smua saudara ku ditempatkan dlm golongan yang soleh dan solehah... tu je yang mampu aku doa..sesunggihnya DIA tau ape yang terbaik untuk hambaNya.... al-Fatehah.........
[xmampu untuk luahkan lg...]~~~~ (-.-)

No comments:

Post a Comment