Tuesday, April 7, 2009

hah!!innalillahiwainnailaihirajiun....hm...pg td aku dpt tahu atok kawan aku meninggal pergi menghadap Penciptanya...al-Fatihah~~semoga rohnya dicucuri rahmat insya Allah...mesti dia sedih..aku tahu..sebab aku pun prnah mengalaminya...aku pun dah tak da atok dah...semua atok aku dh tinggalkan aku..aku dah yatim atok..ari raya pasti sunyi tanpa atok dan nenek..[sebak weii]smoga roh mereka juga diucuri rahmat...waaa~~~rindu atok semua...sbenarnya.. aku pn tau yg atok kwn aku meninngal pun dari kwan aku ni...huhuhuhu...ya Allah,sedeynyerrr...

tetida je lgu ni kuar..[lagi r sedey]
satu..kasih nan abadi
tiada tandingi.Dia tang SATU...
dua
sayang berpanjangan
membawa ke syurga..
kasihnya IBU..
TIGA..
lapar dan dahaga
rela berpayahan..
kasih nya AYAH..
empat... bla..bla..bla..

lbih krg gtu la bunyi lgu tu..
hwaaa~~`nape la jd gni ea...
kasih sape nk perpaut lg??
hmm..
semestinya kasih agung yg abadi...
atok xda tak pe..
tapi kasih DIA mesti ada dalam hati...huhuhu,...sedey weiii...malas dh ea nk merapu...nanti ntah ape2 plok aku ckap...lg pn kawan aku nk maen game ni...
ada ke patut!dah r orang tgh sedey :(
k,cheear up ur day!!oraittt..popoye da sailorman!!!tuutt..tuttt~~~

No comments:

Post a Comment