Saturday, April 18, 2009

bla..bla..bla...

17 april tahun ni....wah..ngantuk wei..tgk jam pkul 7.10!! ya Allah lmbt plok bgun subuh! Tu r smalam tdur kul 4 pg.wat ape??? Assignment r!xsiap2! [padan mke!tguh sgt]....nasib pg ni class start kul 10pg. Klau tak....mmg r!...hm..lpas smayg subuh ‘gajah’ tu aku hadap lap top lagi..buat ape?smbung wt aseimen r!nk kne hantar pg ni jgk ni!arghhhh~~ tensionnyerrr! Lap top ni pn klau bleh ckp mesti dh kte cm ni,
“muke ko lg!!xda org laen ke?”
“tp takpe,nasib baek ko ni bleh thn comei.kalau tak lame dh skrin ak ni pcah”[ak yg prasan ckp cm ni sbnrnyer...hwawawawaw]
Ah,peduli ape aku!ske ati aku r nk puji dri sndri!nk tgu korang puji ak lambt lagi!!janji aku bahagia!
Kahkahkahakahkah![sengeh kambing =p]
Siap2 nk g clas..aseimen x print lg.printer plok sume rosak.printer kt koperasi Mirami pun rosak gk.adeh menyampah aku!ni nk kne print ngn sape?ah, pedulikan dulu.tgl nk print je pn lg.hm..aku pun trus g class.....tip top tip top tip top tip top....sampai kt class tgk2 lecturer xda wei!padahal aku dh datang lmbt giler kt class.. hawahahahahah...bgus jga.. submit assignment lambt skit takpe..kuang3...
Bla..bla..bla...bla...bla....[malas nk mnaip r ea...]
Last skali ak anta jg la asemen tu... ye r! nak mati ke xnak aseimen! Anda brani?? Hm..i xseberani itu..maafin dong!! Ok..malas dh ea..dadadadadadadaaaaaaaaaaaaa~

No comments:

Post a Comment