Sunday, October 4, 2009

aku berjalan...melihat...dan mentafsir...

Aku melihat…berjalan… dan mentafsir………….

**************

Lebih krang pukul 11am. Teksi yang dipandu oleh pemandu teksi itu trus meluncur menghala ke lrt cheras sebaik saja kami g tau destinasi kami. Kami tggu lrt untuk ke bandaraya..buat apa? Shopping kat sogo untuk depavalli. Kan kita skrg 1malaysia…heheheh.. hm, sbetulnya tidak. Kami g saja 2 untuk window shopping..hilang bosan..dan lari dari kemas umah..hahahah.maaf ya mem!:)
SALE! Cheetah..wow! hahaha…duit mengalir macam air la kali ni.. dan pen’shopping’an kami berlaku selama 10 jam! Huh! Betul2 gila kali nih.. dari pkul 11am smpai lbh krg atau hampir pkul 10pm! Btul2 gilak!1st time kami buat keje mcm nih.. duit melayang hmpir rm400! Banyak bagi aku dan mungkin atau memang itu satu nilai yang sikit bagi anak pengusaha ‘kaya’ cap kipas udang. Yang mana rata2 rakyat Malaysia menggunakan kaya tersebut untuk makan ngan roti.…Lalala~


hurmm..sebhagian pitis aku mlayang disebabkan brg2 ni!

suku dr duit aku jg mlayang sebab kasut ni..[kasut baru..bau kdai lg au..=p]
bajet je kan x buang harga lagi..ni ada kes nk mnunjuk ea..
hahahahha.suka ati aku r...tp aku bkn nk mnunjuk okeyhe!


****************
……manusia berkepala hitam ni ramai…kamu termasuk yang hitam..dan aku berkepala ungu…ini, disini…baru kat sogo…klau kat padang masyar apa mahu kata?? Gmana harus aku mencarimu? hutangmu mungkin lagi bersamaku…[dan-dan je..] mujur ada talian hayat untuk menghubungi mu disini…where are you fatin??huh!

Adoiyai…dlm tu pon bleh plop ak sesat dan terpisah dari kawn aku tu! Tolong la…bolloq sangat rase… eishhh….

disini.....aku sesat..seORANG~ hohoho:/

---ini kisah aku hari ini--- 1.59am020909

No comments:

Post a Comment