Wednesday, October 21, 2009

tolong aku please...

T.O.L.O.N.G!!! tolong aku! mana sumua super hero yang ku dambakan?
datangla pada ku...kau ku seru.. superman! ultraman! keluangman! cicakman! tiongman! batman! tolongman!!! mana kamo smua? sdah pencen ke kamu? atau bersara? atau dibuang kerja? encik PAPAYA mana?
meh tolong aku! mr muscle?? mana ubat rajin utuk ku?pleeeeaaseeee.....aku perlu itu..
exam coming soon.just a few days! smua orang duk study.aku?? steady je..duk tggu bulan jatuh keriba.tunggu super hero datang membela. xtau sampai bila..

hingga......
dia ni yang ku jumpa...bersama 2 lagi temannya..


lalu aku bertanya dia yang bersayap hitam tu,(nmpak mcm tough)
"boleh tolong aku?"
tapi dia diam tanpa kata.aku langsung tak terkesima.bukan salah dia.sebab dia bukan nyata.mmg dia super hero yang agak berwibawa..tapi dia hanya rekaan cuma..rekaan manusia yang biasa. spt aku juga.cuma manusia itu lebih bijak n kreatif dari aku yang tidak.[mungkin la=.=]

jd harus bagaimana ni?siapa mahu membela aku? oh, itu! aku igat Dia yang SATU.aku punya Kamu. knapa tidak kepada Dia ku mengadu?
Ya Tuhan..Aku mohon,berikan aku sedikit kerajinan untuk ku teruskan apa yang perlu ku lakukan.sungguh,Engkau lah Tuhan yang Maha Penyayang dan Pemberi rahmat.. (-.-)

tolong aku..please ya...
aku keliru,antara hati atau akal yang memberi pesanan ini:
rajin-rajin ya~


12.33am221009
-aku punya cerita utk kesekian kalinya-

No comments:

Post a Comment