Saturday, October 3, 2009

malam yang gelap.

2.59 am..dah la tuh! Jap la..Tidolah! Tak ngantuk lg… giler! Bakpe plop?? Lewat dah ni..Aduh! Tgk…. –muni lena tido mungkin mimpikan ustaznya ^^. Fatin pun sama..tak mustahil dia nampak
Bulan
…atau mungkin bjumpa bulan di kayangan..^^. Mc tie n hanim kat bilik..mungkin juga dah terbang..aku tak g cek lagi kat bilik..

aku apehal?? 2 3 hari ni.. bleh stay malam ni.. ada kemushkilan di situ.. tapi apa ya?! Insomnia? No no no..tu bkn thap aku lagi…hurm..Tak ku tahu jawapannya,.. yang pasti mata ku tak nak tutup..dan aku blom ngantok… hm.. tak pe la..esok kan cuti..cuti buat sendiri…hahahah..[hanya aku n clasemate aku je yang tau.] tak perlu aku cerita. Tp jgn pikir itu ya! Kami bkn pemonteng! Gerakan kami adalah ‘sifar ponteng’ okheye??!
Aku tgh tengok citer sbenarnya…cerita tanpa suara.. cerita ape??
Biase2..talentime..-ok,best…pastu ak smbg ngn citer power kids- will be continue…tetibe…. Hanim kuar nk g ke dapur…minum kot..sekalian tgur aku-

Hanim: dop tido lg?
Aku: geleng kepala[malas nk jwb,dh tau aku tak tdo lg..tya soalan yang da tau jawapannya..]
*hahahahah..bolloq la mu ni hanim…^^
Hanim: wat gapo?
Aku: muncung mulut tunjuk laptop..
Menyampah kot dia kt aku cakap mcm ckap ngn org bisu..lalu apa lg?? masuk kebilik la dia..
Ngeeee~

****nmpak macam best je tgk dia masuk bilik..aku rasa cam nk ikut jejak langkah dia la…jd,disini saja ya kita.terpaksa aku tinggal ini demi tidurku..malam pun sudah mula utk menampakkan diniharinya.. aku pergi dulu..ketemu lg ya! Wasalam n slamat pagi. Jangan lupa salam satu Malaysia! >’’,<

No comments:

Post a Comment