Saturday, November 7, 2009

bila aku sendiri. +.+

byte demi byte...satu..satu... makan... ralit plok aku duk makan byte ni...baru sedar yang mknn ringan bernama bytes ni best..

facebooking....hurm~
angin kuat kat luar sampai langsir kat blik ni pun jadi mcm sayap superman da...
haa??! tinggal satu je lagi bytes aku! makan. habis..

gung!!! ptir kat luar bdentum.kuat.sangat kuat...takutnya aku..tp entri ni perlu dteruskan..lalu aku pasang batery laptop n tutup plug...
angin juga xsegan bemain-main di sekeliling aku..membuatkan aku terasa agak sejuk..

kesunyian...
bila fatin akan sampai ea? hurm katanya tgk movie kat times square ngn kwannya. hanim jg xda.pegi uma yong.esok balik.mctie g IPIS jumpa kwnnya ika.jg balik esk. muni jg. pg umah che ngah kat nilai.juga esok balik. aku?? kat blik ja r...diorang ajak jg kluar tp aku plih utk duduk umah ja..mlas la..alasanya nk study..tp,hampeh! xda maknanya aku study...hohohoh=.=

aku sbnarnya malas sgt nk pg kuar..lg pn,umah ni perlukan aku untuk dikemaskan...besela..aku perlu menggaji dri sendiri utk mnjga kbersihan uma..langsung ilang kan bowink bla wt keje alah ni..ak x kuar tu xtau knape.sbb tu bkn ak.woah!

hm..tetiba bowink tahap cicakman lg.. usha blog org..
bila la ea fatin balik?hujan nih.. td aku ad mcg,ktanya msih d ts.. oh..satu lg..believe it or not?! spanjang aku kt KL ni..aku x penah lg tgk movie kt panggung!ye..xpenah lg tgk wayang..ha ah..percaya la...lalalala~
aish! nope! bkan! bkan aku kolot la.. thats not me.. tak tau knape.. aku agak x selesa la..hm..mungkin satu ari nanti kot..mungkin.
pepe pn..aku smpat bg p/s kt dia,si fatin tu..

--take care! skalian blikn aku wafel yupt! jgn lupa topup!

tummm!! skali lgi petir menyambar! argh..aduh seramnya!. aku baru sedar.. petir di KL ngan petir kat kampung aku sangat berbeza..sbnarnya da lama sedar..sejak aku mendengar gruh pertama di KL ni..huhuhu..
[releks2..sikit lg ni..entri ni..]

tp...
aku masih bley dgr lg suara orang bersorakan kat kdai mamat kt bawah sana wlau dlm ujan ptir ni....
hurm...patut la..ada plawanan bola rupanya... itu kata adik aku mase aku ym dgn dia kejap td...

kilat trus memancar-mancar kt lua..tp msh bleh dilihat dari dalam bilik aku ni... sekalian hp aku bebunyi.. 1 msg receiced.
ni tanda untuk aku stop dlu...jumpa di entri yg laen...
kilat trus cmburukan aku utk ini.huh! aku syg wei laptop aku..xnk currentkan nya.
ok!

-kisah aku sendirian-
9.45pm071109-

No comments:

Post a Comment