Thursday, November 5, 2009

Saya hargainya okheye!ok!

Yeayy!! Yeayyy!!

That’s the way I’m apreaciate that ‘thing’. That’s how I’m appreciate you that nite..
but, why you didn’t notice it?? yupT! Im appreciate that ok!

-receive love- Thank you! Very much! -.-

And a lot of sorry…the morry… sorry the morry ok!

Hope u ikhlas reiceved my love a.k.a menerima ucapan terima qaseh saya. :P

Tak tahu kenapa..tetiba malam tu emosi agak tegang..sensitif. bulan mengambang mungkin. Bintang kat langit pun mcm nak maen hide and seek je.. sembunyi dan tak terlihat.  First time jd mcm tu! Tak tahu kenapa. Aku pun tak paham. btul2 drastik keadaan tu blaku. Woah! Unbelievable! hm…

Tp…finally, keadaan itu mla stabil bla aku cuba untuk mengawal baik kembali keadaan tu,.. fuhhh!!! Lega!puas!suka! dia dh tegur aku mcm biasa. Takut dan bimbang aku da hilang sikit. Emosi aku da mula stabil.aku mmg btul2 puas!...sebab dia KAWAN aku!

Btw, terima qaseh ya kawan-kawan. Kerana kamu, aku dapat menikmati itu. Ya itu..tahu apa? K F C. yupt! Benar. Itu.. Kentucky Fried Chicken tu… especially to you…kalian semua. F.H.M.M.

-kisah aku bersama kalian…-

12.17am271009

No comments:

Post a Comment